توطئه رسانه ها و سفارتخانه هاي خارجي در فتنه 88 از سوي سپاه كشف شد
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
معاون سياسي سپاه پاسداران از نقش سپاه در مقابله با فتنه 88 مي گويد:
توطئه رسانه ها و سفارتخانه هاي خارجي در فتنه 88 از سوي سپاه كشف شد

خبرگزاري فارس: دكتر يدالله جواني رئيس معاونت سياسي سپاه پاسداران با اشاره به برنامه سپاه و اقدامات انجام شده براي مقابله با جنگ نرم دشمنان مي گويد:يكي از مهمترين دلايل تهاجم به سپاه در فتنه سال گذشته، اقدامات سپاه در بصيرت افزايي به مردم بوده است.

 


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از هفته نامه صبح صادق، دكتر يدالله جواني رئيس معاونت سياسي سپاه پاسداران در گفتگوي تفصيلي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه سپاه و اقدامات انجام شده براي مقابله با جنگ نرم دشمنان مي گويد:
مقابله با جنگ نرم و هرگونه تهديد از سوي دشمنان از وظايف ذاتي سپاه است تا از جمهوري اسلامي به عنوان مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي دفاع نمايد.

* بصيرت افزايي، مهمترين دليل حمله به سپاه
----------------------------------------------------
يكي از فعاليت هاي سپاه در مقابله با جنگ نرم، افشاگري درخصوص برنامه هاي دشمنان بوده است كه در اين زمينه، سپاه پاسداران اقدامات زيادي انجام داده است و شايد يكي از مهمترين دلايل تهاجم به سپاه در فتنه سال گذشته، اقدامات سپاه در بصيرت افزايي به مردم بوده است.

* بسياري از اقدامات دشمن در فضاي سايبر توسط سپاه خنثي مي شود
--------------------------------------------------------------------------------
امروز سپاه پاسداران به لحاظ توانمندي در عرصه سايبر توانسته بسياري از اقدامات دشمنان را خنثي و شبكه هاي غيرقانوني را منهدم كند و فضاي مجازي را براي حضور دشمنان ناامن گرداند.
جرياني در داخل كشور در پيوند با خارج و همكاري با سرويس هاي اطلاعاتي و بنيادهاي خارجي توطئه اي سنگين عليه نظام و انقلاب تدارك ديده بودند، اگرچه برخي از كساني كه در اين فتنه نقش داشتند. اساساً از اقدامات خود بي اطلاع بودند و در گمراهي در پازل دشمن نقش ايفا كردند.

* سپاه تحليل درستي از شرايط كشور در فته 88 داشت
--------------------------------------------------------------
يكي از اقدامات اثربخش سپاه در فتنه 88 تحليل جامع و شناخت درست از فتنه بود و با رصدهايي كه انجام مي داد تحليل درستي از شرايط سياسي كشور داشت زيرا رسالت سپاه دفاع از انقلاب و مقابله با انواع تهديدات اعم از سياسي، فرهنگي، اقتصادي است كه همين موارد يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد سپاه تلقي مي شود.
طبيعي است سپاه براي مقابله با عوامل فتنه ترديدي به خود راه نخواهد داد و در دو حوزه روشنگري و شفاف سازي و بصيرت افزايي و هدايت عمومي كه مهمترين مسئله است وارد صحنه شده است.

* با مجوز شوراي عالي امنيت ملي، سپاه امنيت را به طور كامل برقرار كرد
-----------------------------------------------------------------------------------
هنگامي كه فتنه گران به دنبال اخلال در امنيت ملي بودند سپاه با مجوز شوراي عالي امنيت ملي وارد حوزه شد و توانست امنيت را به طور كامل برقرار كند.
رابطه هاي رسانه هاي خارجي و سفارتخانه هاي اروپايي در فتنه 88 از سوي سپاه پاسداران شناسايي و به عنوان ضابط قوه قضاييه با اين فتنه گران برخورد مناسب صورت گرفت و توطئه هاي آنان خنثي شد.

* سپاه قبل از انتخابات اشراف خوبي به صحنه انتخاباتي داشت
-----------------------------------------------------------------------
سپاه قبل از انتخابات اشراف خوبي به صحنه انتخاباتي داشت. برخي اين ادعا را مطرح مي كنند كه چرا سپاه با وجود اطلاع از نيت فتنه گران از اين اقدامات جلوگيري نكرد كه در جواب بايد گفت: اين اقدام از جنس جلوگيري از تجاورز احتمالي دشمن به ميهن نيست و در مسائل سياسي با رصد رفتار همه گروهها اين جمع بندي حاصل مي شود.
امروزه سپاه پاسداران به شكل نسبي در همه حوزه ها حركتي روبه جلو دارد كه موجبات شكست دشمنان در دستيابي به اهداف پليدشان را فراهم كرده و نمايانگر قدرت و توانمندي سپاه پاسداران است.

* سپاه توانسته تحريم ها عليه خود را مديريت نموده و آن را با شكست مواجه كند
-------------------------------------------------------------------------------------------
امروز دنيا از انحصار خارج شده است و ديگر كشور خاصي در جهان تعيين كننده نيست و سپاه براساس همين واقعيت توانست تحريم ها عليه خود را مديريت نموده و اين تحريم ها را با شكست مواجه سازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1840
بازدید کل : 217873
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1